КП “Теплоенергетик” Теплоенергетик Кіровоградська ТЕЦ
КП “Теплоенергетик” Теплоенергетик Кіровоградська ТЕЦ
Теплоенергетик КП “Теплоенергетик”

Звернення громадян

Згідно зі ст. 27 та ст.28 Закону «Про житлово-комунальні послуги» у разі порушення  виконавцем  умов  договору  споживач  має  право викликати його представника з  тим, щоб  зафіксувати  порушення  договірних зобов’язань і  скласти  акт-претензію.

 

При цьому факт ненадання послуги  або зниження якості наданої послуги (що є порушенням умов договору в розумінні ст. 526ст. 530 ЦК Україниповинен бути зафіксований  належним чином.

Вимогами  Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (із змінами) визначено, що послуги повинні  відповідати:

            -з централізованого опалення - нормативній температурі повітря у приміщеннях квартири за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку.

            Відповідно до державних санітарних норм, температура повітря в житлових приміщеннях має становити +18 °C (у кутовій кімнаті +20 °C).

            Ці питання регулює Порядок проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, який затверджений постановою КМУ № 151 від 17.02.2010 р., так, споживач може вимагати зниження плати на 5 % за кожен градус відхилення повітря в приміщенні від +18 °C до +12 °C в житлових приміщеннях (з +20 °C до +14 °C — в кутових кімнатах). При температурі в житлових приміщеннях нижче ніж +12° C плата за централізоване опалення не нараховується (у наріжних кімнатах — нижче ніж +14° C).

            Також необхідно звернути увагу, що якість послуг з постачання теплової  енергії повинна  відповідати нормативній температурі повітря при дотриманні двох умов: споживач має утеплити свою квартиру — заклеїти вікна або, наприклад, замінити старі вікна і двері на склопакети, а управляючий будинком — вжити заходів з утеплення місць загального користування будинку, наприклад, під'їздів.

            Якщо  послуга неякісна  Вам потрібно  звернутися до теплопостачального підприємства та повідомити про  порушення  теплозабезпечення  Вашого помешкання.

            За допомогою спеціального обладнання фахівцем буде зроблено замір температури приміщення та проведено обстеження задля виявлення причин  зниження якості теплоносія. За наслідками проведеного обстеження буде складено акт-претензію про неналежне надання послуг. Відповідно до складеного акту буде прийнято відповідне рішення. 

Для встановлення зворотного зв’язку з мешканцями міста на підприємстві працює відділ  по роботі  із  заявами та скаргами тел.(0522) 56-11-81 та тел. 0-800-400-128. Письмове звернення  надсилається поштою або передається громадянином  на  підприємство  особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до чинного законодавства на адресу:

вул. Сергія Гришина,23/16, 1 поверх, каб.№1. графік роботи Пн- Пт - з 8:00 до 17:00;

Обідня перерва 12:00-12:48. Сб, Нд – вихідні.

КП «Теплоенергетик»  постійно дбає  про безперебійне забезпечення зв’язком споживачів з підприємством. Саме тому, комунальним підприємством  "Теплоенергетик"  для  зручності  споживачів були придбані  телефонні  номери, дзвінки  на  які,  для споживачів  підприємства, зі  стаціонарних  і мобільних телефонів у межах  території України безкоштовні.

  Оперативно  отримати  або  надати  необхідну  інформацію  можна  зателефонувавши з  пн-пт - з 8:00 до 17:00 год.   (перерва на обід з 12-00 до 12-48 год.) за  номерами  телефонів:

Адміністрація КП "Теплоенергетик"