КП "ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК"
Кіровоградська ТЕЦ
Підсумки роботи зі зверненнями громадян

 

 

Конституцією України та Законом України „Про звернення громадян” гарантовано право громадян на звернення.

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення. Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також постійного контролю за організацією та роботою зі зверненнями громадян комунальне підприємство «Теплоенергетик» постійно здійснює заходи методологічного, організаційного, комунікативного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

 

Варто зазначити, що для підвищення ефективності та прозорості діяльності комунального підприємства «Теплоенергетик» у мережі Інтернет функціонує даний сайт підприємства (http://teploenergetik.kr.ua).

Це офіційне джерело інформування громадськості у мережі Інтернет. За його допомогою громадянам надаються інформаційні та інші послуги, провадиться вивчення громадської думки щодо норм законодавства та діяльності підприємства.

 

З метою визначення проблемних питань щомісячно аналізується стан роботи зі зверненнями громадян за такими напрямами: розгляд письмових звернень, особистий прийом громадян посадовими особами та організація роботи з розгляду звернень громадян.

 

Адміністрація підприємства викладає інформацію щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян на протязі минулого року.

Для ознайомлення натисніть  ІНФОРМАЦІЯ за 2016 рік

Перейти к верхней панели